truths

Jag hatar när någon är negativ mot allt och aldrig kan se framemot saker.
 
Precis idag har jag haft min tungpiercing i 5 månader, och jag ångrar inte en sekund att jag gjorde den. Den är "so me"!
 
jag hade ätit en blå klubba ja
 
Jag ser så himla mycket framemot sommaren och alla planer! 8 maj i Stockholm med Liza och se våra älsklingar, sen på sommarlovet åker jag och Vickan till Liza och bland annat kommer vi åka in till stockholm igen för en shoppingtur, sen kommer Liza med hem, trästocksfestivalen, luleå kalaset och allt jävla kul man kan tänka sig. Det här kommer bli vår sommar.
 

Jag blev jättenöjd med mitt röda hår och har inga planer på att färga tillbaka till blont, än, men jag vill dock ha ännu rödare.
 
 
Jag är rädd för att tappa kontakten med vissa av mina vänner när vi börjar gymnasiet.
 
Jag längtar som fan till mina JC spikes ♥ kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0