elfte januari tvåtusentretton

 
Sick no-lektion tidigare idag, cuttade grisögon.
 
Tänkte att det kanske är dags att göra årets första inlägg, har ju faktiskt inte bloggat på nästan 3 veckor.
Har haft en någorlunda normal skoldag. Hade skridskor på idrotten vilket jag inte har åkt på flera år. Egentligen åkte jag ju en gång förra året på idrotten, men vet inte om det räknas eftersom jag bara tog på mig skridskorna, åkte några meter och stod sen stilla några minuter och skrek att jag kommer bryta fötterna av mig innan jag åkte tillbaka och satte mig på kanten och tjurade till lektionen var slut. Så kan man ju också göra..
Slutade i alla fall 14.25 efter att vi hade cuttat färdigt ögonen då mamma kom och hämtade mig så vi åkte och hämta något skåp tillsammans med min syster och svängde även in på Rina MakeUp och inhandlade lite nytt nödvändigt.
För övrigt är det "bara" 117 dagar kvar till jag och Liza åker till stockholm och nu har även ungefär halva tiden gått sen vi bokade biljetterna. Vet att jag har sagt det enmiljonhundratusenfemtiosex gånger men jag längtar som ett jävla as.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0