Avslutning

 
Well, då var grundskolan över.
Jag tycker faktiskt inte det är så sorgligt som alla säger. Vi har aldrig stått varandra riktigt nära i klassen så för mig är det ingen big deal. Jag ser mycket mer framemot att få en ny klass, börja en ny skola och få göra något jag verkligen vill. 
 Självklart ska det bli tråkigt att inte få gå i samma klass som mina vänner, men jag hoppas (och vill) att jag kommer ha kontakt med alla ändå. Och det tror jag ändå, om man är tillräckligt bra kompisar tror jag inte man slutar umgås för att man byter klass.
 
Jag har även nått mitt mål för den här terminen som var att komma över 220 poäng. Jag har höjt mig med 22,5 och har alltså 222,5. Känns inte helt dumt det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0