HAPARANDA

 
Drog till happis på discot på station igår. Hade egentligen inte alls tänkt fara men mina vänner övertalade mig, så det var bara fara hem, färga håret, fixa mig och fara direkt.
Kan ju inte säga att det var lika kul som det senaste men helt tråkigt var det ju inte i alla fall. Fick även träffa en kompis som jag inte har sett på allt för länge så det var ju kul!
 
Börjar känna att det närmar sig mot stockholm nu. Morgondagen kommer bestå av en massa planering, packande och längtande!
Ska bli så himla kul att få träffa Liza igen och framför allt att vi ska få se våra finaste uppträda. Kan knappt fatta att det är så kort tid kvar när man tänker på att vi har väntat i över ett halvår.
döööööööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0