And I miss you more whenever I think about you

1. chillmode on igår
2. at the moment

Ännu en helg som jag spenderat med mina friendos i överkalix.
I fredags var vi en sväng på ug för att träffa Adam, där var vi dock inte så länge utan vi plockade med oss Adam hem istället och fortsatte umgås där.
Hände inte så mycket den kvällen utan vi satt mest och pratade, spelade lite spel och senare såg vi lite film.
Igår skulle vi alla egentligen ha åkt till kalix för att umgås med Lina, men det slutade med att bara Rosti åkte till Lotta och jag och Tim stannade i ökx. Var verkligen en latdag igår, låg mest och degade i soffan hela dagen. Kände att såna dagar behövs och var verkligen skönt att bara ta det lugnt, dessutom med bra sällskap som gjorde det hela lite roligare.
Nu ikväll hade jag planerat att ha en take care kväll, har suttit och pysslat lite med naglarna (min dagliga kvällssyssla) eftersom jag fick hem lite nya glitter idag. Kul kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0