Är medveten om konsekvensen, att det kommer att tillkalla ångestkänslor

 
Lina är alltid glad över att ha så fina vänner som oss
 
Senaste dagarna har det bara varit fullt upp.
I måndags var jag en sväng till Luleå och på kvällen umgicks jag med Lotta och Lina i månsbyn, som vanligt blev det en hel del prat och lite plansmidning.
I tisdags kom Lotta och Suriya hit. Vi svamlade på som vanligt, startade en film som ingen av oss tittade på, sen vid 10 följde vi Lotta till busstationen. Efter det såg vi några filmer och bara tjorvade och var allmänt puckade, så som våra kvällar brukar se ut.
I onsdags tog vi det bara lugnt och senare vid 6 tog vi bussen till överkalix där vi fortsatte att bara ta det lugnt, åkte upp på brännaberget en sväng för att titta på norrskenet, spelade något spel som jag totalt ägde på, eller något åt det hållet.
Igår vaknade vi vid 1 och till en början var det lugnt till vi kom på att vi måste ta 14.10 bussen in till kalix för att umgås med våra vänner, så det var bara att fixa sig snabbt och sticka på direkten. I kalix mötte vi upp Tim, Lina och Micke då vi skulle gå och äta, sen gick vi alla hem och våldgästade hos Lina. Även Lotta kom och var med oss ett tag på kvällen.
På natten kom vi på att vi skulle se filmen Halloween (vi tyckte att det skulle passa bra när det faktiskt är halloween) och det måste vara den sämsta film jag har sett. När dom föreslog filmen trodde jag att vi skulle se den nya, men nej det blev den gamla från 1978, och jag och gamla skräckfilmer går inte ihop. Långtråkigt.
Idag gjorde vi om hela den här "vakna - springa till bussen" saken fast kanske inte lika bråttom som igår. Jag var tvungen att ta en tidig buss hem eftersom jag åker till London imorgon och jag måste ju hinna packa och även bege mig av mot ryssbält. Helt underbart att kunna säga att jag åker IMORGON, som jag har längtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0