would you believe me if I said I'm in love?

 
Kom på mig själv med att jag bara skriver om när jag sovit borta eller när folk har sovit här? Haha hejsan hoppsan.
Vi startar väl det här inlägget som vanligt då: natten har spenderats i överkalix den här gången!
Tog 18:10 bussen från töre och så hämtade Micke och Suriya upp mig på busstationen i ökx då vi direkt åkte och handlade. Pojkarna skulle laga middag och säger bara det var då en rolig syn!
Dom lyckades ju till slut även om dom både brände köttbullarna och kokade över makaronerna, så efter dom var klara bestämde vi oss för att fara och knuffa hem en bil som tydligen fått slut batteri där den stått parkerad.
JAG körde faktiskt bil, för första gången, vill inte skryta på något sätt men jag var faktiskt bara på väg att krocka EN gång i en snöhög.
 
Idag fyller min mamma år så vill bara passa på att säga grattis till henne! Älskar dig mamma ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0