And I've become what I am because of you

Två snapbilder från idag
 
Äntligen helg! Lyckades ju ställa om dygnet helt under lovet så har varit förjävla segt att stiga upp på morgonen senaste dagarna. Nu i helgen ska jag fan i mig inte göra någonting förutom att ligga i sängen, såå skönt.
Dagen var faktiskt ganska kul, bild och estetisk kommunikation stod på schemat efter lunch, also known as "gör vad du vill" ungefär. På bilden satt vi mest och svamlade och lyssnade på gamla låtar, hittade igen massor av gamla favoriter. Nostalgiskt om något.
Nu ska jag fortsätta se tv och sen ska jag förmodligen slå igång något avsnitt glee och bara njuta av min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0