Fullkomlig lycka är inte vanligt, ens i våra minnen

Ni vet när man gått runt så länge med massa tankar utan att få prata, och sen händer en strunt sak och helt plötsligt kommer allt bara tillbaka som en jävla tsunami och livet känns helt plötsligt kasst och meningslöst och man undrar varför folk ens vill ha någonting med en att göra för man duger inte till någonting och sen tar paranoian över och man funderar på om folk egentligen bara utnyttjar en? När det gör ont i hela magen och huvudet värker av alla funderingar och man kämpar så jävla hårt för att inte bryta ihop. Ja, precis så känner jag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN LÄMNA DIN "POJKVÄN", I GRUND OCH BÅTTEN ÄR HAN ORSAKEN TILL DITT LIDANDE.

2014-12-05 @ 22:33:44
Postat av: Anonym

Agree

Svar: Pinsamt att du håller med dig själv, jag ser ditt ip sötnos :) Kommer aldrig hända för den delen.
Sanna Pettersson

2014-12-05 @ 23:27:18
Postat av: Anonym

Hahaha har känt han i typ hela min uppväxt men okej, den blinda kärleken knows best

Svar: Och du förväntar dig att jag ska tro på det där? Jonas är det viktigaste som finns för mig och jag tänker inte låta någon anonym påverka mig
Sanna Pettersson

2014-12-06 @ 00:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0