Stop the tape and rewind back to 2010

Kollade igenom min dator och hittade bilder från denna kvällen och insåg hur mycket jag saknar det. Ibland vill man bara spola tillbaka till 2010.
 
Idag har jag spenderat några timmar i morjärv med glatt folk. Alltid lika kul. Nu sitter jag och pratar med the dudes in my class och planerar musiklistan till barndiscot som vi ska hålla i i slutet på februari. Älskar att vi alltid är så seriösa ;) Imorgon har vi endast en lektion och då ska vi äntligen få framkalla våra analoga foton, resten av tiden som måste tillbringas på skolan ska vi sätta igång och arbeta med discoaffischerna som ska sättas upp nu i veckan tror jag, sen ska vi även hinna gå ner på stan och söka oss sponsorer. Mycket att göra, men vi får oss en rejäl peng i klasskassan så helt klart värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0