1 januari 2014

Kan man se mer sliten ut? Vågar ju knappt visa ansiktet för er.
Första dagen på året. Skäms nästan när jag berättar hur jag har tillbringat den. Har legat inne hela dagen och stirrat på en nästan åtta timmars lång livestream (dock ser jag den inte live, den gick för över en månad sen och jag har helt enkelt haft andra saker för mig än att glo på sånt). Har hunnit arbeta av sex timmar och arton minuter än så länge. Har lovat mig själv att jag ska se hela haha! Nej jag har inget liv. Imorgon måste jag göra något innan jag får ångest. Klarar inte av att ligga inne hur länge som helst. Hatar mina vänner för att alla är upptagna puss på er :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0