:):))

 
Haft en rätt mysig helg med några vänner. I fredags kom Lotta hit och sov med mig eftersom jag var själv, på kvällen fick vi även sällskap av Jonas och Simon som kom och såg några filmer med oss. Igår drog jag mig mot kalix för att umgås med Lina och Lotta, gick något varv runt stan innan vi landade hemma hos Lina och satt där ute några timmar och snackade. Lotta for hem vid 11 och ett tag efter det fick vi sällskap igen av Jonas och Danne som tittade förbi ett tag. Idag har jag och Lina legat i sängen hela dagen och sett på lite nostalgiprogram på tv och haft allmänt mysigt. Livet känns gode bra nu, sommarlov på mindre än en vecka och jag är allmänt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0