One more night, one more time

 
Precis landat hemma i sängen efter en bra kväll i Kalix. Tillbringade först ett par timmar på folketshus där vi hade estet 20 års jubileums vernissage, bjöds på valhall buffé och annat gott. Efteråt promenerade jag, Lina och Lotta till näsbyn för att umgås lite med ett par pojkar. Spelade kubb, snackade, gick ner på strandängarna och satt där ett tag och pratade med annat folk innan vi följde med Lina en bit hem och efter det har vi bara tagit det lugnt.
Efter 1 någon gång kände jag att det var dags att börja gå mot djuptjärn, så fick ett sällskap med mig största biten av vägen. Nu ska jag packa ihop lite kläder eftersom jag drar mig mot ryssbält imorn och sen sova, så skönt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0