You're the reason, the only reason

 
I fredags kom efterlängtade Liza hit! Det firade vi med lite myskväll och pratade om allt vi varit tvungen att ta igen sen sist vi träffades. Igår gick vi upp tidigt för att åka till luleå där vi gick runt på stan ett par timmar. Vart en rätt lyckad tur för mig och fick med mig en hel del behövligt! Mot kvällen kom Jonas, Danne och Lina och hämtade upp oss i töre och så for vi till piteå en sväng för att kolla läget där i brist på annat kul att göra. Var väl tillbaka i kalix någon gång vid 2 då jag och Liza for hem till Fia och stannade där över natten. Imorse lyckades vi försova oss med en timme så var bara stiga upp och börja gå direkt in mot stan för att hinna med bussen till töre 09:20. Har även hunnit med en sväng till ikea idag vilket inte var planerat utan hade hellre stannat hemma och tagit det lugnt. Det tänker jag då istället använda resten av dagen till, imorgon väntar jobb och känner verkligen nu att jag bara vill ha sommarlov. En vecka kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0