15.11.14






• 1. Middag med bra folk hos Lina • 2. Julpyssel med Jonas och Isabell • 3. Chokladpavlova jag bakat till mammas födelsedag •

I torsdags hade vi äntligen middagen för utbytesstudenterna som vi planerat in hur länge som helst. Blev lite sista sekund eftersom en av dom faktiskt lämnar Sverige idag, vilket är tråkigt. Efter middagen gick jag till Jonas och pysslade med han och hans lillasyster, har inte gjort sånt på åratal så det var faktiskt rätt mysigt. Igårkväll stod bakning på schemat och jag tror inte att många vill vara i närheten när jag står i köket. Mitt tålamod är inte det bästa om man säger så. Blev en del irriterad och möjligtvis lite högljudd då och då. Resultatet blev i alla fall bra, tur nog. Idag har jag inte gjort nånting, tagit det lugnt och umgåtts med världens bästa mamma som fyller 48 idag.
 
 
Bjuder på en extremt jätteful bild, älskar dig mamma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0