INTE OK

Under en lång tid har jag fått konstiga kommentarer av "anonym" på min blogg. Fick även detta på min blogresponse. Under 4 månader fick jag ca. 800 frågor och då hade jag inte ens svarat på hälften av alla jag fick. Hamnade på andra plats på topplistan för mest frågor under ett år, så jag valde att ta bort mitt konto för att bli av med detta.
 
Fick även mycket skit om folk i min närhet, att min bästa vän är ett svin som utnyttjar killar och byter varannan vecka, att min mamma skulle bli våldtagen, att min pojkvän är en player och "vad får dig att tro att han är seriös mot dig?". De taskiga kommentarerna om mig själv skrattade jag bara bort. Förstår inte varför denna någon tror att man skulle ta åt sig av en anonym stalker, finns inget fegare än att sitta och skriva anonymt skit åt någon. Kom fram till mig face to face om du har problem med mig så ska vi nog komma fram till en lösning :)
 
Idag tog denna "anonym" dock ett steg för långt, när jag loggar in och får se denna kommentaren:
 
Det här är inte okej. Detta klassas som mordhot och jag tvekar inte en sekund på att polisanmäla detta. Som du ser själv har jag ditt IP, tro aldrig att du är anonym på internet för du är lättare att spåra än du tror. Det är dig det blir pinsamt för i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Alltså var i h-vete :O :O

2014-10-27 @ 17:11:26
URL: http://saralovisa.blogg.se
Postat av: sofie

Vadå "fuckotrohet"? Vad fan är deras problem -.-

2014-10-28 @ 08:11:25
URL: http://sofsa.devote.se
Postat av: Anonym

Vilkas problem Sofie?

2014-10-28 @ 12:42:14
Postat av: Sofie

förlåt, menade ditt problem

2014-10-28 @ 17:14:08
Postat av: Anonym

Ja och snart händer det ;))

2014-11-23 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0