December och julkänslor

Söta Alvin förra julafton❤️

Idag var jag och min fina mamma och handlade i Luleå. Med oss hem fick vi en del julklappar och även lite fint till en själv. Tycker det är så himla mysigt på stan nu, julmusik överallt och tomtar som går runt i galleriorna samt all belysning i vintermörkret. Julen är det enda positiva med vintern och december är den enda nödvändiga vintermånaden, efteråt kan det lika gärna bli vår på en gång. Om det är någon som hatar kyla så är det jag. Snart är det nyår också. Jag får en klump i magen när jag tänker på det. Förra nyåret var inte det jag hoppats på och jag får fortfarande tårar i ögonen när jag tänker tillbaka. Har nog inte känt mig så ensam på länge som jag gjorde då. Kan inte mer än hoppas att det vänder det här året.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta söka tröst gumman för dina småa kärleksproblem på internet när du bäddat för dom själv och fallit för hans yttre. Vi vet alla hur Jonas är. Den blinda kärleken.

Svar: Var får du ifrån att jag har kärleksproblem? Vet att du är svartsjuk men han vill inte ha dig gumman 😘
Sanna Pettersson

2015-12-06 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0