Sista april

Vad har hänt sen sist? Adam har fyllt år så vi har firat honom med middag på Valhall och sedan häng hemma hos mig. Jag har fått ha en "intro-dag" med bonjour vilket var såå kul! Fick lära mig så mycket nytt och att man kan jobba med en och samma deg på så många olika sätt. Jag älskar verkligen mitt jobb, så himla kreativt och kul!! Igår hade vi grill och vin kväll som avslutades lång in på natt-timmarna. Idag har jag sovit till 11 (och efter frukosten sov jag ytterligare någon timma) vilket inte har hänt sen jag var typ 16 år. Idag är det Valborg och tillika willes födelsedag så vi har haft kalas för honom. Utanför fönstret har snön yrt, helt sjukt att på en månad ska det vara sommar och vi har fortfarande snöoväder. Så långdraget kan jag inte minnas att det någonsin varit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0