16.02.17

Vardagen rullar på och jag tycker det känns som att jag mest jobbar och jobbar nu för tiden. Jag är något less på semlor nu, men i övrigt trivs jag med mitt jobb. Jag älskar att arbeta med händerna och vill kunna använda mig av kreativitet, därför passar bagerijobbet ganska bra för mig. Jag har ett så himla stort sug just nu av att få utbilda mig. Jag vill nunununu och desperationen har även fått in mig på andra spår än det jag bestämt mig för flera år sen för, har till och med tänkt tanken på florist?! Kravet är ett kreativt arbete. Men jag måste sansa mig och vänta till jag faktiskt kan göra det jag vill göra på riktigt, det känns bara så lönlöst, jag vill ju nu!! 

Är i en ganska dålig period just nu. Känner mig mest irriterad och lättstörd hela tiden. Jag behöver vår känner jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0