25.10.15


Här uppdateras det allt mer sällan. Förra helgen spenderade jag fredagen och lördag morgon med ett par vänner, myste till idol och pratade. Under söndagen var jag och Jonas ute med hans familj i skogen och grillade. Efter det följde en lugn och kort skolvecka. Tackar Gud för våra lediga fredagar, så himla skönt. Istället för skola under fredagen drog jag mig till Luleå med Jonas för att uträtta några ärenden och lunchade på dagoberts. Efter det fick han med mig på bandy så där fick jag stå och frysa ett par timmar under kvällen innan vi åkte hem och hann se slutet av idol. Nu har vi det efterlängtade höstlovet och jag har tänkt få jobba lite grann och förutom det måste jag verkligen plugga till körkortet. Uppkörning om en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0