ES3


Alltså det finns ingen som förstår hur mycket jag kommer sakna detta!! Keramiken som var vårt andra hem i ettan, där vi alltid satt framför chatroulette av någon anledning och fulade oss i cam, framförallt Adams enastående twirkande! Kommer sakna alla fula snaps vi tar på varandra, och alla fula redigeringar på varandra vi gjorde i framförallt ettan, alla gånger vi sprungit runt som små barn och skrikit i korridoren (jag vet varför alla hatar esteter nu, vi är faktiskt en otroligt jobbig sort), våra stolrace, alla fula photoshoots i studion. Det är helt otroligt vad jag kommer sakna min klass och estet rent allmänt, får ångest när man tänker att det här är sista veckan vi är på skolan innan studenten. Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0