16.11.16

Så vad har hänt senaste tiden? Vi har "firat" halloween (vad det nu är att fira egentligen??) här hemma och sedan utgång på valhall, jag och mina underbara vänner har ätit god mat och umgåtts en del, jag har jobbat min sista dag på skolan och istället inlett en ny karriär på Ica, min mamma har fyllt år och det firades på tapas de papa med familjen, sen har vi även hunnit boka en ny resa så i mars bär det av till London!! Min favoritstad i hela världen ska jag få besöka ännu en gång.


Kommentarer
Postat av: dedu

och inte har man tanken att det ser illa ut i CV:T att byta jobb typ tre gånger inom loppet av ett halvår? du tror inte din framtida arbetsgivare undrade ifall du varit olämplig på alla ställen och därför varit tvungen att sluta och byta jobb snabbt :) så tolkar jag det iallafall

Svar: Du kan ju ta reda på mer fakta innan du tolkar :) jag jobbar nämligen fortfarande inom vården som vikarie, tjänsten inom skolan gick ut men jag står fortfarande som vikarie även där. Jag kan inte rå för att tjänsten tog slut eftersom det var en tillfällig. Jag tycker inte om att endast vara vikarie, jag vill veta dagen innan när jag går och lägger mig om jag ska jobba eller inte, därför har jag sökt nytt. Sen tror jag nämligen att det är bra med tre olika yrken också, mer erfarenhet. Grina inte för att du säkert är arbetslös och jag har massor att välja på.
Sanna Pettersson

2016-11-16 @ 12:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0