I wanna see the way you move for me baby

 
random shit från veckan

Har haft en väldigt skön vecka, fått sluta tidigt en massa dagar och hoppat över flera andra lektioner, därför har jag hängt väldigt mycket hos Lina dom senaste dagarna.
I tisdags sov jag i överkalix där vi svamlade på som vanligt då jag dampade över ett spel och hade högläsning för att han inte orkade plugga själv.
 
Idag har jag i princip bara tagit det lugnt, varit ett tag hos mormor och morfar innan jag åkte till Lotta och umgicks med henne och Lina. Vi pratade en hel del både med varandra och annat random folk.
 
Så himla skönt att vi bara har en skolvecka kvar. En vecka kvar av min första termin på furuhedsskolan, helt sjukt hur snabbt det har gått samtidigt som det känns som en livstid sen vi började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0