Bästa kvällen i mitt liv

 
Den bästa kvällen i mitt liv. Det var en dröm som gick i uppfyllelse, trodde på riktigt att det aldrig skulle hända.
Det går inte ens att beskriva känslorna, det är liksom fem av dom personerna som jag ser upp till mest på hela jorden, och att se dom bara några meter ifrån mig, det är ofattbart.
Kom på mig själv flera gånger under konserten med att bara stå och le som en idiot.
 
Jag tror inte att jag har fattat det själv ännu. Igår på vägen hem när vi åkte förbi friends arena kröp jag ihop och började grina och fortsatte med det i några timmar. Behöver nog några dagar på mig att ta in allting.
Det var i alla fall underbart och så himla perfekt, önskar jag kunde spola tillbaka tiden och uppleva det 1000 gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0