it was you

 
1. Fajitas hemma hos Ida på valborg
2. Lollo, Lotta, jag, Lina och Ida på valborg
3. Jag och Lollo på valborg
4. Frukt och smält choklad, också på valborg
5. BJ till Harry Potter och fången från azkaban hos Lina igårkväll
 
Har inte bloggat på hur länge som helst.
De senaste dagarna har gått åt till att umgås med mina fina vänner. På valborg var jag ett tag hos Fia och grattade Wille, han har ju faktiskt fyllt 2 år, snart vuxen!
Sen åkte jag direkt till Ida och var med henne, Lollo, Lina, Lotta och Malin. Vi hade kul, pratade, lyssnade på musik, gick ut en sväng på stan där det var helt dött. For hem sen någon gång vid 12.
Igår var jag hos Malin med henne och Rebecka, vi svamlade en hel del och gjorde det bästa vi kunde på ett NO-arbete där vi ska göra en film, även om vi fick göra om allt flera gånger.
Sen på kvällen drog jag till Lina och myste till Harry Potter och åt BJ, inte helt fel!
 
Förutom det så kan jag berätta att nu är det bara 5 dagar till jag får träffa Liza, och endast 6 till 1D. Otroooooliiiigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0