Men vad spelar det för jävla roll

 
 
 
Några bilder från igår och idag, mina söta vänner
 
Hade en mysig kväll igår med mina härliga vänner, älskar när vi alla är samlade!
Vi var allihopa fram till vid halv 11 någon gång då hälften åkte in till kalix och spenderade natten där. Fick kvar en sovkompis här med mig och det var ju inte helt fel!
Idag väckte Tim oss vid 11 då vi gick upp för att ta oss in till kalix och umgås lite med dom andra innan några skulle iväg med bussen vid 3. Kvar blev jag, Lina, Micke och Tim så vi gick tillbaka till Lina och såg lite av en film innan jag åkte hem.
Nu ikväll har jag pratat lite med Liza och nu tänkte jag gå och duscha och sen sooovaa!! så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0