I'll pick your feet up off of the ground and never ever let you down

 
Insåg att jag inte ens har uppdaterat någonting sen skolan börjat??
Hur som helst så trivs jag bra i min nya klass. För folk som har missat det kan jag berätta att jag går estet bild och vi är en ganska liten klass på endast 7 personer. Ganska skönt faktiskt.
Dock har vi nästan alla ämnen (svenska, engelska, naturkunskap, matte, samhällskunskap) tillsammans med samhälls, men det är helt okej det också.
Tänkte inte sitta här och ösa på med tråkig information om min klass, nej, för att sammanfatta det lite istället kan jag säga: Jag trivs, vi har kul och jag gillar mitt val av program.
 
Annan kul fakta: det är 53 dagar till jag åker till london (mitt drömresmål!!), och ja, jag kommer tjata om det till dagen jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0