happiness hit her like a bullet in the back

 
Det här lovet måste vara det tråkigaste på länge, verkligen varenda plan jag har haft har jag varit tvungen att ställa in. Jävla skit. Det längsta jag har varit ut de två senaste dagarna är till brevlådan. Har legat inne i mitt rum och sett glee mesta dels av tiden. Kul, verkligen :):):) Snart kommer dock vickan förbi för att få sina naglar fixade, och imorn ska jag mest troligt umgås med lotta och lina så nånting får jag väl gjort. Har även ett nationella prov svenska del 1 att göra till på tisdag och vet inte ens vad jag ska göra helt än. Åh vad jag är positiv. Känner för att sätta mig i ett hörn och gråta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0