18.08.14

 
Senaste dagarna har inget utöver det vanliga hänt. Har spenderat en del tid på att träna inkallning och andra kommandon med Milou och det gör mig faktiskt lite stolt att han är så fruktansvärt lättlärd. Riktigt kul är det! Har även försökt vara en bra dotter och dela min pappas intressen genom att spela gitarr med honom, tror det glädjer honom även om det inte går så bra såhär i början haha! Med mitt tålamod är det ett riktigt helvete att lära mig såna saker. Förutom det har jag hunnit träffa Lina och haft lite kvalitetstid med henne på kina vilket inte var helt fel. Igårkväll hämtade Jonas mig i töre och så blev jag hos honom över natten till mamma hämtade mig vid 12 idag och så lunchade jag med henne på myggan.
 Idag är det alltså en vecka till skolan börjar och det är lite blandade känslor. Ska bli kul att träffa alla igen men det här med tidiga morgnar, det är inte riktigt min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0