It used to feel like dreaming except we always woke up

 
Igår åkte jag hem från skolan efter andra lektionen då jag kände att jag inte mådde helt bra. Blev att jag sov hela dagen förutom några vakna timmar på kvällen. Även idag stannade jag hemma även om jag känner nu att jag nog ändå hade kunnat fara på skolan, gillar ju faktiskt torsdagar då vi nästan bara har roliga lektioner, men det blev som det blev så får väl försöka göra bort hemuppgifter idag istället då. Imorgon däremot ska vi ju till isslottet i Kemi med klassen + finskagruppen och det hoppas jag blir kul, i alla fall ska det bli kul att få komma ut och göra lite andra saker än att sitta vid skolbänken hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0