It's like I'm finally awake and you're just a beautiful mistake

 
Hej världen. Såhär glamorös är jag idag.
Dagens planer är att åka in till Kalix och umgås med Lina och Rebecka. Det var allt för länge sen jag var med Rebbe så det ska ju bli kul!
 
Första skolveckan (eller ja första skoldagarna) gick faktiskt ganska bra, och problemet var inte att stiga upp som jag hade förväntat mig, utan det var mer att försöka hålla sig vaken efter skolan som var svårt. Igår fick vi dock sluta redan vid 11 istället för 15.30 vilket vi kommer göra på måndag också. Älskar såna dagar, känns knappt som att man har varit på skolan alls. I torsdags fick vi också reda på att vi ska ha isvecka (skulptera i is) v.8 och i slutet av januari ska vi åka till isslottet i Kemi över dagen. Jag tror det kommer bli jättekul och ser framemot att prova på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0