but darling, stay with me

 
Dagarna i söderhamn var jättekul! Hann med att träffa en del av Lizas vänner, några svängar på stan och massa filmmys. Åkte tillbaka till nordmaling hem till min syster i måndagskväll och stannade två nätter där till det äntligen bar av hem mot kalix på onsdagen. Igår spenderade jag dagen på havet, annat gick inte att göra på grund av denna värmen alltså?! Står knappt ut. Borde inte klaga men detta är liiite för mycket för mig. På kvällen kom i alla fall Jonas och hämtade mig och sen spenderade jag natten hos honom. For hem vid 2 idag och sen dess har jag haft lite bebismys här med Alvin och bara tagit det allmänt lugnt vilket jag tänker fortsätta med, till jag förmodligen däckar av värmeslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0