you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams

 
Födelsedagen spenderades i stort sett med familjen. Hann med en sväng till luleå för att provåka nya båten och middag på allstar innan vi begav oss hem rätt sent på kvällen. Väl hemma kom en väldigt söt en med rosor och choklad till mig och stannade även och höll mig sällskap, vilket inte kändes helt fel. Idag har jag legat i sängen halva dagen innan jag till slut drog mig upp och fixade mig för att åka till Lotta. Efter ett tag kom även Simon dit så vi har suttit och pratat lite och finglidit i månsbyn innan vi beslutade oss för att åka till Jonas och se någon film där.
Nu har jag precis landat hemma i sängen så nu ska jag bara ta det lugnt ett tag innan jag ska sova, ska verkligen sova ut nu för det är det ett tag sen jag har gjort! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0