13.06.14

Student & studentlunch
 
Imorse fick jag tvinga mig upp för att sista dagen innan sommarlov dra mig mot skolan. Fick sällskap av Jonas igårkväll så blev rätt sent, hann sova ungefär tre timmar innan det var dags att dra iväg så var rätt så död på morgonen kan jag säga. Efter att vi dukat klart i matsalen gick vi dock till studion och fick sova ett tag i soffan för att orka med lunchen. Lunchen gick jävligt segt eftersom vi blev instängda i ett rum och inte fick sitta med studenterna, men nog hade vi det trevligt också. Hann även med att kolla utsläppet innan jag åkte hem vilket var kul. Nu överväger jag starkt att ta en pn ett tag och sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0