By thinking of the simple things you say to me, you keep me wide awake

bilder från senaste
 
Känns som att jag har hunnit med en hel del senaste dagarna bara. I tisdags tillbringade jag kvällen/natten med Lina och Lotta och bara myste på och snackade om allt möjligt. Onsdag spenderade vi väl dagen på ungefär samma sätt fram till vid 5 då Lotta skulle iväg så jag och Lina följde henne ner på stan där vi även stannade för att vänta in balen. Så mycket roligare att se nu när man vet vem alla som går är och dessutom har vänner som gick.
Efteråt fick vi lite sällskap hemma hos Lina och satt och såg tv och tog det allmänt lugnt. Blev en hyfsat sen kväll så idag vaknade vi inte förrän 9:15 så blev ungefär två timmar sen till skolan, var bara att jobba på direkt (eller så smyger man undan och sover i studion). Blev på skolan hela dagen så Hasse och Catrin bjöd på thai mat vilket inte var helt fel. Hann även med avslutningen så nu har jag officiellt sommarlov, förutom att jag faktiskt ska på skolan imorn och ställa i ordning inför studenten. Förstår inte varför allt ska vara vårt jobb, men får väl hoppas att det lönar sig! Nu sitter jag med en hårfärg i håret och ska förhoppningsvis bara vara hemma och ta det lugnt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0