What if the one who was meant for you was all along right in front of you

 
från veckan ↑
 
Måndag - torsdag den här veckan bestod mesta dels av jobb, men nu har jag gjort bort en av dessa tre jobbarveckor i alla fall! I torsdags kom Jonas och Danne och hämtade mig och vi åkte in till kalix för att göra Lina sällskap på strandängarna där hon var och jobbade under någon volleyboll kväll. Lite dött var det där men vi stannade en timma i alla fall till Lina slutade sen drog vi några varv runt kalix ett tag innan vi lämnade av Danne och Lina hos henne och åkte hem till Jonas och tittade lite film.
 
Igår var det ju midsommar vilket spenderades i risön där vi grillade, tittade på fotboll (!!) och hade allmänt trevligt.
Åkte mot Lina vid halv 12 där det blev att stanna över natten. Var en till såndär dag igår då livet kändes lite extra bra, och jag måste få säga ännu en gång att jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0