Vi blev som dom andra

 
 
Har inte skrivit på hur länge som helst men hej, här är jag och jag lever. Den här helgen har varit bra, började med en natt i Sangis med massa härligt folk. Fick tränga ihop oss åtta stycken i ett rum men det gick bra. Rätt mysigt var det. Mamsen hämtade mig på lördag morgon och vi åkte till happis och tittade runt i lite affärer. Haaaatar när pengarna är slut och man hittar massa som man vill ha, men imorgon kommer pengarna och då får jag äntligen beställa hem allt som jag väntat på att få hem hur länge som helst. #livetsomshopaholic
Just nu sitter jag och tittar på face off i mitt nystädade rum. Imorgon väntar en skoldag, slutar 13.40 och har inga jobbiga lektioner, sköönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det någon du gillar? :)

2014-04-01 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0