I should be over all the butterflies, but baby after all this time I'm still into you


Helgen har spenderats på bästa sättet med min favoritperson. Behöver längre helger och kortare veckor känner jag, är alltså redan skolless och har inte varit många veckor på skolan sen den startade. Tröstade mig med att jag slutar 11 imorn till jag kom på att jag har massor att ta igen så lär bli full dag i alla fall. Kul? Nej.
För övrigt har jag insett senaste dagarna att man inte ska ta något för givet. Man är nog lättare att byta ut än man tror. Med den tankeställaren säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dina kyssar baby, när du håller om mig och kysser mig långsamt. vi ses snart, puss din kille ;)

Svar: var det där kul elleeeeer?
Sanna Pettersson

2014-09-22 @ 16:10:07
Postat av: Anonym

du är kul, jag ska göra kaos med dig du har blivit så mycket snyggare haha knulla dig och kanske din mamma ;) <3

Svar: ursäkta men va
Sanna Pettersson

2014-09-22 @ 20:46:59
Postat av: Anonym

tar du satsen i fittan?

2014-09-24 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0