Hej alla glada!


Hej Jonas här. Jag gäst bloggar på Sannas blogg här och nu.  Tänkte jag skulle berätta lite om mig själv. 
Heter Jonas som ni just läste och Lindbäck i efternamn. Är från risögrund en by längs kustremsan i Norrbotten. Även kallad Sveriges knutpunkt. Tänkte jag skulle berätta om min händelserika vecka. 
SÄTT ER NER OCH HÅLL I ER. NU KOMMER DET!!!!!
I måndags vaknade jag bredvid min käraste tös. Sen åt jag en näringsrik frukost. Sen begav jag mig till gymmet för att träna inför beach 2016. Efter måndag kom tisdag en dag som
började exakt likadan som måndagen var. På onsdag började jag jobba på Norrbottens mek och rep i Luleå. Trött och sliten kom jag hem vid 5 och åt en god middag. Blev slappande framför tvn tills klockan slog 10 och därmed sängdags. Pigg och glad slog jag upp mina fina blåa ögon och full med motivation att utföra mitt mekarjobb med bravur. På veckans sista arbetsdag började man känna av tidig mornar och sena kvällar. Genomled sista arbetsdagen för veckan. På kvällen blev det att titta på idol. Efter det hade vi och  min käraste lite vuxen mys tills vi båda somnade. Det var allt för mig denna gång. Tack för mig. På återseende.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jonas.
Trevligt att du har börjat blogga, visst är det skönt att släppa lös sakerna man sitter och grubblar på!
Jag såg även att du tränar, de är ju jättebra, Jonas.
Kan du inte ge mig lite av din motivation till att träna, jag tror mig ha tappat bort den!


Nu ska jag ta och avrunda denna kommentar, kika gärna in på min blogg om du har tid.

PS. Vad kul med lite "vuxenmys" *blink*

2015-11-15 @ 19:35:25
Postat av: Anonym

Ops, glömde länka min blogg <3

2015-11-15 @ 19:37:30
URL: http://sokkertokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0