Senaste


Förra helgen vankades vinkväll hemma hos Fia, blev skitsnack och sällskapsspel innan vi avslutade kvällen på lilla. Mycket trevligt. Har även hunnit jobba och stressa över plugg, dock inte fått gjort något utan bara stressat över att jag har mycket att göra. Jag har nog aldrig i hela mitt liv haft ett så enkelt skolår som nu men har nog aldrig varit så lat heller. Vet inte var problemet ligger. I fredags lyxade jag och Jonas till det med tvårätters på Arvids, vi firar nämligen 1,5 år imorgon så vi valde att mysa till det lite i förväg. Igår var vi på kalas till hans lillasyster som fyllde 8 år. Mot kvällen åkte jag och plockade upp Lina och Sofie och vi drog en spontan sväng till Luleå för mat på Max och en snabbis till espresso house. Efter det landade jag och Lina hemma med tre berusade pojkar och en påse kall maxmat. Helt okej kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0