London 2k17

 
London var superbra och vi har haft underbart väder, sol mestadels av tiden och väldigt varmt. Har hunnit med en del shopping, madame tussauds och lite andra sevärdheter. Bäst av allt var att få uppfriska minnet hur det känns att gå på grönt gräs, längtar såå himla mycket efter sommar nu!! När vi landade i Sverige sent igår var det inte alls lika kul, meter av snö och kallt. Himla omväxling. När jag vaknade imorse var det dock roligare, och då pratar jag verkligen inte om snöovädret som var utanför fönstret, jag har nämligen äntligen fått en tjänst och kan nu titulera mig som bageriansvarig. Mina planer på utbildning till hösten lär alltså inte bli av.... men jag har hela livet på mig, och just nu är jag väldigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0