31.12.2018

Årets sista dag, är det nu man borde skriva en djup text och sammanfatta året som gått? Det har hänt så otroligt mycket under dessa tolv månader så när jag tänker tillbaka till januari 2018 känns det som åratal sedan. Vi fick äntligen flytta in i vårt hus i februari, vi har hunnit med diverse renoveringar, vi har hunnit förlova oss, vi har haft den bästa och varmaste sommaren jag kan minnas, många långa dagar vid vattnet och mysiga kvällar på altanen. Sena sommarnätter med mina bästa vänner, vad kan vara bättre än det? Även många hundutflykter till olika ställen i Norrland för träningar och utställningar. Jag har lärt känna nytt folk och fått nya vänner som jag är otroligt tacksam över att ha träffat. Det har hänt mycket bra, men även mycket dåligt. Den sorgen jag känt den senaste tiden har jag aldrig varit med om och det känns som en bit av mig fattas. Året slutade inte på det sätt vi hoppades på och det skär i hjärtat på mig. Men nu kan det bara bli bättre och jag hoppas 2019 har mycket lycka att bjuda på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0